RUILEN EN RETOURNEREN

OMDAT WIJ HET MILIEU ZO MIN MOGELIJK WILLEN BELASTEN VRAGEN WIJ U OM EERST MET ONS CONTACT OP TE NEMEN OM EEN REGELING TE TREFFEN, OP DEZE MANIER DRAGEN WE SAMEN BIJ AAN EEN GROENER KLIMAAT!

Wij bieden een 14-dagen geld-terug garantie. Als je niet 100% tevreden bent met je aankoop, neem dan contact met ons op via KLIK HIER / support@lovantedeluxe.nl binnen 14 dagen na levering van je artikel. Wij helpen je graag bij het terugsturen van je bestelling naar ons voor een terugbetaling.

De garantie geldt enkel onder de volgende voorwaarden:

  • Het verzoek wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel verzonden.
  • Het product kan niet worden gebruikt.
  • Het pakket voor ondergoed of sokken is mogelijk niet geopend.
  • De goederen moeten in originele staat en verpakking worden geretourneerd.
  • Het product moet in zijn geheel worden geretourneerd (inclusief accessoires).
  • Na ontvangst van de geretourneerde goederen door ons, zal de bestelling worden geannuleerd. Elk bedrag dat al door de Klant betaald is, wordt binnen 14 dagen na de annulering teruggestort op de rekening van de Klant vanaf de oorspronkelijke betaling. 
  • Het annuleren van bestellingen moet schriftelijk aan ons worden gedaan.

De volgende goederen zijn uitgesloten van het recht op retour:

  • Gereduceerde items
  • Gebruikte items, beschadigd of onvolledig
  • De goederen hebben langer dan 14 dagen ontvangen
  • Elementen als verpakking ontbreekt
  • Ondergoed of ondergoed (fit of gebruikt)
  • Sokken (fit of gebruikt)

Opmerking: De retourkosten zijn voor rekening van de koper

Retourneringen zonder trackingcode kunnen kwijtraken in de post, wij adviseren klanten ten alle tijden een retour bij ons aan te melden en te voorzien van een trackingcode.

 Niet thuis wat nu?

Ben je niet thuis en heb je een email of briefje ontvangen dan raden we je aan om direct met het verzendbedrijf in contact te komen. Wij kunnen dit immers niet doen omdat jouw naam etc op het pakketje staat. Zodra jij jouw pakketje niet ophaalt bij de carrier (parcelshop) dan vergeld het retourrecht.

Je krijgt altijd een trackingnummer via de mail door ons toegezonden. Daarom ben je zelf verantwoordelijk om de status te bekijken van je pakketje. Is er iets niet duidelijk? Stuur ons dan een e-mail en wij helpen jou dan verder! De verzendbedrijven sturen ook e-mails let dus goed op junk of ongewenste emails.

Sommige carriers komen maar 1 keer bij je langs voordat het pakketje bij de parcelshop komt te liggen. De reden hiervoor is omdat de carriers te weinig marge hebben om nog 1x langs te komen. Wees daarom extra alert en probeer zsm het pakketje bij de parcelshop op te halen.

Accepteer jij het pakketje niet aan de deur dan vergeld ook het retourrecht en teruggave van het aankoopbedrag. Je moet het pakketje accepteren en naar ons terugsturen wil je het aankoopbedrag gestort te krijgen.